Regulament privind Termenii și Condițiile de Utilizare a Site-ului SALTRO.RO
Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni și Condiții înainte de a utiliza acest website. Dacă utilizați acest site, se consideră că acceptați și sunteți de acord cu Termenii și Condițiile Generale menționate. Dacă NU ACCEPTAȚI acești termeni, nu utilizați acest site!
Art. 1 Acești Termeni și Condiții Generale reglementează relația dintre utilizatorii paginilor și serviciilor electronice (Internet) aflate pe domeniul www.saltro.ro, subdomeniile acestuia și pagina noastră de Facebook (numită „Site” sau „Website”), și se aplică clienților, persoane fizice (denumite „Dvs”, „Cumpărător”, „Client”, „Utilizator” pe scurt) care accesează Site-ul sau paginile noastre de socializare administrate de către noi.
Pentru clienți, persoane juridice (denumite pe scurt „Client”), care utilizează serviciile și produsele oferite pe Site, Termenii și Condițiile Generale au caracter informativ, întrucât se negociază termenii contractelor încheiate cu societățile comerciale individual între vânzător și cumpărător.
Acest document pune la dispoziția terților utilizatori regulamentul privind termenii și condițiile de prestare a serviciilor și de utilizare a site-ului SALTRO.RO – Magazin online de saltele (saltro.ro).
Instrucțiuni de utilizare:
Acceptare: Dacă utilizați acest site, se consideră că acceptați și sunteți de acord cu Termenii și Condițiile Generale menționate.
Non-acceptare: Dacă nu acceptați acești termeni, nu utilizați acest site.
Art.2 Condițiile generale ale SALTRO Ltd. sunt obligatorii pentru toți utilizatorii și clienții Site-ului.
(1) Orice utilizare a Site-ului înseamnă că ați citit cu atenție Termenii și Condițiile Generale și că ați fost de acord să le respectați necondiționat.
(2) Condițiile generale pot fi modificate unilateral de către SALTRO Ltd. în orice moment prin actualizarea acestora. Aceste modificări sunt efective imediat și sunt obligatorii pentru toți clienții și utilizatorii Site-ului.
(3) SALTRO Ltd. are dreptul de a aduce modificări termenilor de utilizare în orice moment la propria discreție sau dacă acestea sunt impuse în virtutea unui act juridic efectiv.
Art. 3 SALTRO Ltd. depune eforturi serioase pentru a menține acuratețea informațiilor prezentate pe Site. Cu toate acestea, având în vedere eventualele erori tehnice sau omisiuni din aceste informații, SALTRO Ltd. precizează că imaginile produselor au caracter ilustrativ și orientativ, prin urmare produsele livrate pot fi diferite de imagini.
Art. 4 Caracteristicile sau prețurile produselor descrise pe Site pot fi modificate în orice moment. Din motive tehnice, este posibil ca acestea să conțină erori, pentru care SALTRO Ltd. își cere scuze în prealabil utilizatorilor și clienților săi.
Art. 5 Toate bunurile, inclusiv cele în promoție/reducere, sunt vândute și livrate în limita stocului disponibil, chiar dacă acest lucru nu este menționat în mod explicit pe Site.
Art. 6 Site-ul poate conține link-uri către alte site-uri. Site-ul web nu este responsabil pentru politica de confidențialitate a site-urilor web pe care nu le administrează, precum și pentru alte informații conținute în acestea
Art. 7 (1) „Client” / „Utilizator” – orice persoană fizică care utilizează Site-ul în orice mod, inclusiv prin navigarea pe acesta și/sau achiziționarea unui produs sau serviciu prin plasarea unei comenzi pe Site.
(2) „Client – comerciant” – orice entitate juridică sau altă entitate care utilizează Site-ul în orice mod, inclusiv prin vizualizarea acestuia și/sau achiziționarea unui produs printr-o comandă pe Site.
(3) „Comerciant” / „Vânzător” – SALTRO Ltd.
Art. 8„Cont” / „Profil” – o secțiune a Site-ului, formată dintr-o adresă de email și o parolă, care permite Clientului să utilizeze serviciile Site-ului, în cazurile în care este necesar un cont pentru utilizarea acestora.
Art. 9„Site” – înseamnă un site web situat la următoarea adresă web: www.saltro.ro
Site-ul SALTRO.RO – Magazin online de saltele (saltro.ro) este operat de societatea SALTRO Ltd., cu sediul în , Bd. Nikola Vaptsarov nr. 103, orașul Plovdiv, Bulgaria, înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul 207698887. Utilizarea site-ului (incluzând accesul, navigarea și cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în cuprinsul prezentului document cu toate efectele și consecințele ce decurg din aceasta.
Administratorul site-ului SALTRO.RO – Magazin online de saltele (saltro.ro) își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui acord, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare „Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condițiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment.
Art. 10 Accesul la Site în scopul înregistrării comenzii este permis oricărui client. Dacă dorește, Clientul se poate înregistra pe Site.
(1) Site-ul își rezervă dreptul, la discreția sa, de a limita accesul oricărui client până la finalizarea Comenzii și/sau la oricare dintre posibilele metode de plată, dacă consideră că acest lucru ar fi în detrimentul Site-ului sau Vânzătorului în orice mod. În această situație, Clientul are dreptul de a contacta departamentul „Relații cu Clienții” al Site-ului prin formularul de contact sau coordonatele specificate în Secțiunea a II-a a acestor Termeni și Condiții Generale pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la depunerea cererii a măsurilor specificate mai sus. Site-ul nu este responsabil pentru eventualele daune pe care clientul le-a suferit sau le-ar putea suferi ca urmare a acestei decizii, indiferent de corectitudinea sau valabilitatea acesteia.
(2) Clientul are dreptul de a publica opinii despre bunuri și/sau servicii, precum și de a contacta Site-ul la adresele specificate în secțiunea „Contact”. Comentariile sau mesajele care conțin limbaj vulgar sau neadecvat vor fi eliminate de pe Site sau ignorate.
(3) Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza contactându-l direct, la adresele specificate în secțiunea II a acestor Termeni și Condiții Generale, precum și la adresele din secțiunea „Contact”.
Art. 11 Toate prețurile bunurilor și/sau serviciilor de pe Site sunt finale, sunt anunțate în lei (RON), inclusiv TVA și toate celelalte taxe impuse de lege.
Art. 12 În cazul plăților online prin PayPal sau alte sisteme de plată similare sau plăți prin transfer bancar, vânzătorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru niciun cost în legătură cu taxele, comisioanele sau alte plăți suplimentare efectuate de cumpărător sau banca acestuia cu ocazia tranzacției în sine, precum și în cazurile de schimb valutar, aplicate de banca care a emis cardul clientului în cazurile în care moneda este diferită de RON.
Art. 13 Plata cu cardul către Site este acceptată ca plată internațională de către băncile din România și, conform regulilor acestora de lucru cu cardurile și plățile cu cardul, unele bănci percep comisioane suplimentare pentru astfel de tranzacții. Costurile asociate cu astfel de plăți sunt numai pentru contul cumpărătorului. Prin urmare, Site-ul recomandă clienților săi să verifice cu banca lor eventualele comisioane suplimentare care le-ar putea fi percepute atunci când plătesc online sau printr-o bancă pentru produsele vândute de Site.
Art. 14 Toate imaginile plasate pe platformă au unicul scop de a crea o anumită idee despre tipul de produs/serviciu oferit, și nu de a-l reprezenta cu acuratețe. În consecință, este posibil ca unele dintre imaginile bunurilor sau serviciilor de pe platformă (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) să nu corespundă aspectului bunurilor respective sau să creeze o impresie greșită a serviciului oferit. Vânzătorul nu va fi responsabil pentru astfel de discrepanțe.
Art. 15 Clientul se angajează și este responsabil să se asigure că toate datele furnizate Site-ului în legătură cu comanda sunt adevărate, complete și exacte de la data trimiterii comenzii.
Art. 16 Prin trimiterea comenzii, Clientul permite SALTRO Ltd. să îl contacteze în orice mod posibil, atunci când acest lucru este necesar în legătură cu comanda plasată sau cu Contractul încheiat.
Art. 17 Vânzătorul are dreptul de a refuza onorarea (anularea) comenzii efectuate de client/utilizator, pentru care acesta trebuie să notifice clientul/utilizatorul.
Art. 18 Anularea comenzii nu implică nicio responsabilitate sau obligație ulterioară a vreuneia dintre părți față de cealaltă în legătură cu aceasta și, în consecință, niciuna dintre ele nu are dreptul să ceară despăgubiri de la cealaltă pentru anularea acesteia în următoarele cazuri:
(1) Neacceptarea de către banca emitentă a clientului/utilizatorului a tranzacției pentru plata online;
(2) Executarea tranzacției monetare, care nu duce la primirea de fonduri în contul vânzătorului în timpul plăților online;
(3)Datele furnizate de client/utilizator în Platformă sunt incomplete și/sau greșite.
Plasarea comenzii
Art. 21 (1) Utilizatorul își declară dorința de a comanda/achiziționa bunuri/servicii prin intermediul Site-ului prin plasarea unei comenzi pe cale electronică, iar acest lucru este posibil cu sau fără profil înregistrat pe Site.
(2) Utilizatorul are dreptul, dacă a împlinit vârsta de 18 ani, să comande toate bunurile și serviciile indicate pe Site, cu excepția cazului în care acestea nu sunt disponibile și numai dacă potrivit legii utilizatorul este în măsură să încheie contracte obligatorii.
(3) La plasarea comenzii prin Site, Utilizatorul are dreptul de a alege tipul, marca și modelul bunurilor și cantitatea acestora, conform opțiunilor oferite pe Site. Este posibil ca sistemul să vă solicite să selectați alte caracteristici (de exemplu, culoarea) dacă produsele/serviciile selectate sunt în diferite variante.
(4) După ce ați selectat produsele/serviciile dorite de pe site, precum și cantitatea acestora, trebuie să faceți clic pe butonul „Comandă”.
(5) Înainte de finalizarea comenzii, vi se va oferi posibilitatea de a alege metoda de plată și condițiile de livrare. De asemenea, veți fi obligat să furnizați date fără de care nu ne este posibil să îndeplinim contractul. Astfel de detalii sunt de obicei nume, adresa de livrare, adresa de telefon și e-mail și detaliile facturii – dacă aveți nevoie.
(6) Înainte de finalizarea unei comenzi, Clientul trebuie să se asigure că comandă dintr-un produs special selectat din categoria în care este interesat. Categoriile separate și clare sunt disponibile pe site pentru mărfuri cu valoare redusă din cauza unui defect descris în anunț, precum și atunci când este oferit un produs fără ambalaj sau eșantion. Acest lucru este menționat în mod explicit în anunțul de pe Site. Toate celelalte produse oferite sunt noi, nefolosite și de calitatea cerută.
Confirmarea comenzii
Art. 22 (1) Site-ul va trimite utilizatorului o notificare pentru înregistrarea Comenzii în sistemul său, ceea ce nu înseamnă acceptarea, confirmarea sau angajamentul la executarea acesteia, ci doar o confirmare a comenzii primite. Această notificare conține și informații conform art. 47, alin. 1 din Legea Protecției Consumatorului, respectiv un extras din prezentele Condiții Generale, precum și un extras din comanda plasată de dumneavoastră.
(2) Notificarea de acceptare și angajament de onorare a comenzii se efectuează de către un curier atunci când bunurile i-au fost deja livrate de către vânzător. În acest caz, curierul acționează în numele SALTRO Ltd. La discreția sa, comerciantul poate notifica utilizatorul prin e-mail sau apel telefonic.
(3) Până la notificarea prevăzută la alin. 2 Vânzătorul are dreptul de a nu livra parțial sau integral bunurile sau de a nu executa parțial sau toate serviciile din comandă din diferite motive obiective, inclusiv, dar fără a se limita la epuizarea stocului său. În toate cazurile, Site-ul informează Clientul despre acest lucru prin e-mail sau telefonic. În acest caz, responsabilitatea exclusivă a vânzătorului este de a returna orice preț primit anterior al bunurilor sau serviciilor.
(4) Contractul de vânzare la distanță dintre Vânzător și Client se consideră încheiat în momentul în care Clientul primește notificarea de la curier că bunurile sunt gata de livrare la adresa specificată de Client. În cazurile în care Vânzătorul a ales să notifice Clientul, contractul se consideră încheiat din momentul primirii unui apel de la Vânzător sau trimiterii unui mesaj pe e-mailul acestuia și/sau prin SMS trimis pe telefonul său ca notificare că Bunurile din Comandă sunt gata de expediere sau Serviciul poate fi furnizat.
(5) Contractul de vânzare încheiat între Client și Vânzător constă în acești Termeni și Condiții Generale și în orice acorduri suplimentare între Vânzător și Cumpărător.
Art. 23 (1)Prețurile bunurilor și serviciilor anunțate pe Site sunt finale și includ TVA, precum și toate celelalte taxe și taxe prevăzute în legislația română în vigoare.
(2) Comenzile de pe site pot fi plătite prin următoarele metode:
Ramburs la livrare: Clientul plătește contravaloarea bunurilor și/sau serviciilor comandate și livrate, inclusiv costul livrării (cu excepția cazului în care este gratuită), în momentul livrării către curierul care efectuează livrarea, conform comenzii confirmate.
Transfer bancar: Clientul plătește contravaloarea bunurilor și/sau serviciilor comandate și livrate, inclusiv costul livrării (cu excepția cazului în care este gratuită), în contul bancar al Vânzătorului specificat în factura generată sau către Site. Plata se consideră finalizată numai după ce suma corespunzătoare a fost transferată în contul bancar al Vânzătorului și confirmată.
Card / terminal POS virtual: Clientul plătește contravaloarea bunurilor și/sau serviciilor comandate și livrate, inclusiv costul livrării (cu excepția cazului în care este gratuită), conform metodei indicate pe Site. Plata se consideră finalizată numai după ce tranzacția de plată a fost confirmată.
Art. 24 (1) Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată la emiterea facturilor sunt specificate în fiecare comandă. Comenzile pentru produse oferite de Site în valoare mai mare de 15,000 RON nu pot fi plătite la livrare, dar trebuie plătite în avans prin transfer bancar sau card bancar.
(2) Vânzătorul va emite clientului o factură pentru bunurile comandate și livrate/serviciile furnizate pe baza informațiilor furnizate de client/utilizator. Dacă clientul nu a indicat că dorește o factură, SALTRO Ltd. sau curierul furnizează doar bon fiscal pentru vânzarea efectuată la primirea plății în numerar.
Art. 25 Clientul este obligat să furnizeze toate informațiile necesare pentru emiterea facturii în conformitate cu legislația bulgară în vigoare, dacă acest lucru este necesar. Acesta poate face acest lucru la plasarea comenzii sau mai târziu, trimițând un mesaj Vânzătorului.
Art. 26 Pentru întocmirea corectă a facturii pentru comanda respectivă, clientul este obligat să actualizeze continuu datele din contul/comanda sa. Acesta trebuie să examineze informațiile furnizate în Comanda relevantă pentru a se asigura că sunt complete, adevărate și exacte.
Art. 27 Site-ul web conține un număr mare de bunuri și este posibil ca, în ciuda eforturilor noastre, unele dintre caracteristicile bunurilor enumerate pe site să fie incorecte. Dacă descoperim o eroare în prețul mărfurilor pe care le-ați comandat, vă vom informa în cel mai scurt timp posibil. Vă vom oferi posibilitatea de a vă confirma comanda la prețul corect sau de a o anula.
Art. 28 SALTRO Ltd. nu este obligată să vândă bunuri sau servicii la prețuri incorect determinate pe site.
Art. 29 Unele oferte sunt legate de o cantitate maximă care poate fi achiziționată de un singur client. Dacă este cazul, acest lucru este detaliat în propunerea individuală.
Termenul dreptului de refuz și a dreptului de înlocuire
Art. 30 (1) În termen de 14 (paisprezece) zile de la încheierea contractului, atunci când se comandă un serviciu, respectiv în termen de 14 (paisprezece) zile de la primirea mărfii – la comanda bunului, Clientul are dreptul să notifice Vânzătorul că refuză să comande bunurile/serviciile de pe Site, fără a indica un motiv sau motiv pentru a face acest lucru și fără a datora penalități sau alte despăgubiri Vânzătorului, cu excepția costurilor de returnare a bunurilor (la comandă de bunuri), când returnarea bunurilor la solicitarea clientului este la o firmă de curierat.
(2) Clientul, care a solicitat un serviciu de pe Site, se obligă să plătească Vânzătorului suma corespunzătoare pentru serviciu, proporțional cu ceea ce a fost efectuat până la momentul refuzului, în cazul în care a declarat la momentul respectiv al comenzii că dorește ca prestarea serviciului să înceapă imediat după comandă. De asemenea, Clientul/Utilizatorul datorează Vânzătorului despăgubiri în cazurile în care, la exercitarea dreptului de refuz, acesta a returnat un produs comandat de pe Site care este deteriorat și prejudiciul nu se datorează testării normale a produsului.
(3) Termenul de refuz al unei comenzi sau înlocuiri, atunci când comanda conține mai multe bunuri livrate în zile diferite, este de 14 zile, calculând de la data la care Cumpărătorul sau un terț indicat de acesta intră în posesia (primește) ultimelor mărfuri din comandă;
(4) Termenul de refuz al unei comenzi sau înlocuiri, care constă din mai multe loturi sau piese, este de 14 zile, socotite de la data la care Cumpărătorul sau un terț indicat de acesta intră în posesia ultimului lot sau piese;
(5) Termenul limită pentru anularea unei comenzi de abonament, cu care mărfurile sunt livrate în mod regulat pentru o anumită perioadă (de exemplu, un abonament pentru a primi un produs în fiecare lună), este de 14 zile, începând de la data la care Cumpărătorul sau un terț indicat de acesta intră în posesia primului bun;
(6) Dreptul de refuz și plângere nu se aplică cazurilor prevăzute la art.30 , precum și atunci când sunt îndeplinite oricare dintre condițiile prevăzute la art. 24 din acești Termeni și Condiții Generale.
(7) În termen de 14 zile de la primirea comenzii, Clientul are dreptul de a înlocui produsul cu altul de același tip în termenele prevăzute la alineatele precedente și sub rezerva respectării condițiilor și procedurii prevăzute la Art. 31 și următoarele din acești Termeni și Condiții Generale.
(8) Vânzătorul rambursează Clientului prețul pe care acesta l-a plătit pentru produs, excluzând prețul de livrare. În cazul în care a fost gratuit, Vânzătorul deduce costurile de transport pentru returnarea produsului (în caz de refuz) și pentru returnarea și trimiterea unui produs nou (în caz de înlocuire), iar restul prețului îl va rambursa în caz de refuz.
(9) În cazuri de refuz sau înlocuire, un consultant în numele Vânzătorului contactează Clientul pentru a confirma refuzul și înlocuirea, iar Clientul este obligat să ambaleze bine produsul pentru transport, pentru a-l proteja de posibile daune în timpul transportului. Un produs care nu este bine ambalat și deteriorat în timpul transportului nu va fi primit de către Vânzător și va fi returnat Clientului. Adresa de returnare a produsului este :
(915400) Oltenita, Jud Calarasi str Argesului Nr 202, Romania.
Număr de telefon de contact: +40 31 229 9439 cu notificarea refuzului sau cererea de înlocuire.
Art. 31 (1) Notificarea de către Client că renunță la contract sau că dorește să înlocuiască produsul primit cu altul, trebuie să se facă în termenul prevăzut la Art. 30, în oricare dintre următoarele moduri:
apelând la telefon: +40 31 229 9439;
prin e-mail la: info@saltro.ro
prin completarea și trimiterea către Vânzător a unui Formular standard de anulare în forma specificată mai jos.
(2) Clientul poate, dar nu este obligat, să utilizeze formularul tip de refuz sau înlocuire după cum urmează: Către SALTRO Ltd., cu sediul in : Bd.Nikola Vaptsarov nr. 103, orașul Plovdiv, Bulgaria.
Returnarea produselor, dacă produsele returnate sunt noi și nefolosite, însoțite de dovada de achiziție și dacă este posibil cu ambalajul original (bine ambalate și protejate la transport).
Cheltuielile aferente returului sunt suportate de client, iar produsul original trebuie transmis către Saltro printr-un curier organizat de tine.
Îți învederăm faptul că în anumite situații, anumite categorii de produse nu se pot returna:
Produse care prezintă modificări fizice: lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de uzură etc.;
(1) Produse care nu prezintă accesoriile originale inițiale;
(2) Produse livrate în urma unor comenzi speciale.
(3) Saltele și Saltele tip Topper pot fi returnate doar dacă sunt sigilate, respectiv dacă ambalajul nu a fost înlăturat.
Returnarea contravalorii produsului se face în termen de 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament
Returul va fi suportat și organizat de Saltro. Și în acest caz, te rugăm să ne transmiți o solicitare la adresa de email info@saltro.ro, împreună cu fotografii ale produselor recepționate.
Dacă returnați un produs care are un defect de fabricație sau un defect care a apărut ca urmare a transportului, acesta trebuie returnat în exact aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul acestor reglementări. Returul va fi suportat și organizat de Saltro. Și în acest caz, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare la adresa de email info@saltro.ro , împreună cu fotografii cu produsele primite.
Dacă doriți să înlocuiți produsul(e) comandat(e), vă rugăm să contactați în prealabil Serviciul Clienți la adresa de e-mail info@saltro.ro în care veți specifica, ca și în cazul unui retur, numele dumneavoastră complet, datele de contact valabile detalii (număr de telefon și adresa de e-mail), numărul de comandă, produsul (produsele) pe care doriți să îl înlocuiți. Aceasta operatiune se realizeaza in limita stocului disponibil, iar in cazul in care noul produs nu este in stoc, puteti alege alt produs cu plata eventualelor diferente de pret de catre dumneavoastra sau rambursarea de catre noi. De asemenea, rețineți că produsul pe care îl returnați nu trebuie să prezinte niciun semn de uzură sau deteriorare și trebuie să fie însoțit de ambalajul original
Dreptul de Returnare
Art. 32 Fiecare client are dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile. Perioada de retur începe din momentul în care cumpărătorul primește bunurile.
Art. 33 Dreptul de refuz la recepționarea comenzii va fi acceptat doar în cazul în care:
Produsul este păstrat corect;
Produsul este ambalat corespunzător;
Se trimite împreună cu documentele însoțitoare primite – chitanța și/sau factura, certificatele de garanție ale produsului;
Nu există urme de utilizare, distrugere, etc. pe produs;
Salteaua/topper salteaua este depozitată numai în poziție orizontală;
În cazul saltelelor aspirate și rulate, despachetarea trebuie făcută în 14 zile de la data achiziției.
Art. 34 Nu se acceptă returnări pentru:
Produse făcute la comandă;
Mărfuri care sunt desigilate după livrare și nu pot fi returnate din motive de igienă;
Produse utilizate și exploatate necorespunzător.
Returul Mărfurilor
Art. 35 (1) În cazul refuzului comenzii unui produs de pe Site, precum și în cazul unei cereri de înlocuire, Clientul trebuie să returneze produsul, împreună cu factura emisă de SALTRO Ltd. și/sau chitanța eliberată de Vânzător sau de curierul care a livrat marfa, precum și certificatul de garanție și toate accesoriile pentru produs, la adresa: Romania, orașul Oltenita , 202 Str. Argesului
Art. 36 Dreptul de refuz, respectiv dreptul de înlocuire, va fi respectat de către SALTRO Ltd. numai dacă, odată cu respectarea termenului de refuz/înlocuire și returnare, se returnează efectiv produsul și/sau accesoriile acestuia în totalitate, împreună cu chitanța și/sau factura de vânzare și suportând costul returului, Cumpărătorul asigură returnarea produsului/produselor în ambalajul său original (rulat), împreună cu certificatele de garanție pentru acesta, produsul/produsul nu au urme de utilizare, produsul/produsul sau ambalajul nu sunt mai deteriorate decât de obicei, murdare etc. și nu au etichetele îndepărtate. Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare ca la livrare. Nu vor fi acceptate produsele care sunt deteriorate, cele cu ambalaj deteriorat sau incomplet, cu urme de uzură sau utilizare excesivă, cu zgârieturi, cu urme de lovituri.
Art. 37 Dreptul de refuz nu se aplică în următoarele cazuri:
Pentru livrarea saltelelor, saltelelor topper și accesoriilor, care se află în ambalaje deteriorate și/sau care au un mod specific de ambalare și care, după ce au fost desigilate, nu pot fi readuse la starea anterioară;
Pentru livrarea mărfurilor efectuate la comandă utilizatorului sau conform cerințelor individuale ale acestuia. Orice mărime care nu apare în descrierea produsului specific este considerată „Mărime non-standard”;
Pentru livrarea mărfurilor care, datorită naturii lor, se pot deteriora în calitate sau au un termen de valabilitate scurt;
Pentru livrarea mărfurilor sigilate care au fost desigilate după livrarea lor și nu pot fi returnate din motive legate de igienă sau protecția sănătății – perne, protectori și lenjerie de pat;
Pentru livrarea de bunuri care, după ce au fost livrate și datorită naturii lor, s-au amestecat cu alte bunuri de care nu pot fi separate;
Produse în promoție, produse OUTLET;
Abatere în înălțimea saltelei/saltelei topper +/- 2 cm;
Ambalajul original al Bunurilor furnizate de producător nu a fost deschis și integritatea acestuia nu a fost încălcată, precum și integritatea autocolantelor de protecție și a altor marcaje plasate de Furnizor.
În cazul în care produsul returnat are un aspect comercial deteriorat și prezintă urme de utilizare, furnizorul își rezervă dreptul de a percepe clientului reambalarea acestuia, precum și retapițarea (schimbarea husei) în cazul în care clientul a dormit pe saltea/topper/pernă o noapte sau mai mult.
Rambursarea Sumei Plătite
Art. 38 (1) În cazul în care dreptul de retragere este exercitat și există condiții prealabile pentru respectarea acestuia, Site-ul se obligă să restituie prețul plătit în temeiul contractului încheiat la distanță, de la care Clientul a refuzat, în termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta din urmă a returnat Produsul relevant sau de la data furnizării dovezii returnării de către Client, oricare dintre acestea este mai devreme. În cazul în care se exercită dreptul de a refuza comandarea serviciilor, termenul limită de returnare a sumelor plătite de Client este de 14 (paisprezece) zile de la data notificării Vânzătorului cu privire la dreptul de refuz.
(2) Suma supusă rambursării conform alin. 1 include prețul plătit de Client pentru bunuri.
(3) Vânzătorul are dreptul de a deduce din valoarea de dinainte de retur o sumă corespunzătoare pentru valoarea redusă a Produsului, în cazul în care se constată uzura/deteriorarea acestuia în urma returnării, care nu se datorează testării sale obișnuite. Același lucru este valabil și în cazul în care ambalajul comercial este deteriorat într-un mod peste normal atunci când produsul este încercat și ambalajul este deschis. Vânzătorul are dreptul de a deduce o sumă pentru costurile de transport, a cărei valoare se determină în fiecare caz individual în funcție de volumul mărfurilor și de destinație.
(4) Dreptul de deducere din valoarea pe care o are Vânzătorul și în cazul în care Clientul și-a exercitat dreptul de a refuza un serviciu în momentul în care a început prestarea acestuia și Clientul a fost de acord să înceapă prestarea serviciului înainte de expirarea dreptului de refuz.
(5) Suma va fi rambursată după cum urmează, fără a suporta costuri suplimentare pentru Client, cu excepția cazului în care banca care îl deservește solicită vreun comision:
Plăți efectuate prin transfer bancar, card de debit sau credit – către un cont bancar pus la dispoziție de Client sau prin rambursarea sumei în contul din care a fost efectuată plata;
Plăți efectuate în ramburs sau în alt mod – într-un cont bancar furnizat suplimentar de către Client;
Plata creditului de consum – după încetarea contractului de credit de consum și recalcularea ratelor de credit – cel mai adesea în contul bancar din care s-au primit sumele pentru ratele de credit sau în alt mod determinat de banca care a acordat creditul.
(6) În cazul în care dreptul de schimb este exercitat și sunt prezente condițiile prealabile pentru respectarea acestuia, Site-ul se obligă să înlocuiască produsul cu altul în termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care cumpărătorul a returnat produsul relevant sau de la data furnizării dovezii returnării de către Client, oricare dintre acestea survine mai devreme. În cazul în care vânzătorul nu deține produsul solicitat și acesta nu este disponibil, acesta oferă cumpărătorului un alt produs, iar cu acordul cumpărătorului schimbul se face cu acest celălalt produs, iar în cazul unei diferențe de preț între cele două produse, părțile convin asupra modului de plată/rambursare suplimentară a prețului de vânzare care a format diferența. În lipsa consimțământului, vânzătorul trebuie să ramburseze cumpărătorului suma plătită pentru bunuri în termenii și condițiile specificate la paragrafele precedente ale prezentei prevederi.
Bunuri/Servicii pentru care Clientul Nu Are Drept de Refuz și Schimb
Art. 39 Clientul nu are dreptul de a se retrage din contractul încheiat sau de a solicita înlocuirea unui produs cu altul, în următoarele cazuri:
În prestarea serviciilor, în care serviciul a fost prestat în totalitate și implementarea lui a început cu acordul prealabil expres al clientului și confirmarea de către acesta că acesta știe că își va pierde dreptul de retragere după îndeplinirea integrală a contractului de către vânzător;
În livrarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, care nu pot fi controlate de vânzători, care pot interveni în perioada de exercitare a dreptului de refuz;
La livrarea mărfurilor realizate la comanda clientului sau conform cerințelor individuale ale acestuia;
La livrarea mărfurilor care, datorită naturii lor, se pot deteriora în calitate sau au un termen de valabilitate scurt;
La livrarea mărfurilor sigilate care au fost desigilate după livrare și nu pot fi returnate din considerente legate de igienă sau protecția sănătății;
La livrarea unor bunuri care, după ce au fost livrate și datorită naturii lor, s-au amestecat cu alte bunuri de care nu pot fi separate;
La livrarea înregistrărilor audio sau video sigilate sau a software-ului de calculator sigilat care au fost desigilate după livrare, precum și a celor pe care utilizatorul a făcut setări de configurare și alte modificări ale software-ului produsului;
În furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport fizic, atunci când prestația a început cu acordul expres al clientului, care a confirmat că știe că în acest fel își va pierde dreptul de retragere;
La livrarea unui produs care nu este produs în serie, nu se păstrează în stoc, ci este realizat individual și special pentru Client;
La livrarea mărfurilor care au fost prelucrate de către Client.
Condiții Speciale de Livrare și Returnare
Pentru produse la comandă (paturi, dormitoare, baze hotel, saltele cu dimensiuni nestandard), clientul trebuie să plătească 50% din sumă (depozit) prin transfer bancar pentru a începe producția acestora.
Sunt considerate dimensiuni standard: 80/190 cm, 80/200 cm, 90/190, 90/200, 120/190, 120/200, 140/190, 140/200, 160/190, 160/200, 180/200. Orice dimensiune, alta decât cea menționată, este nerambursabilă.
Salteaua (topperul) trebuie depozitată numai în poziție orizontală. Pentru saltelele aspirate și rulate (toppere), despachetarea trebuie făcută în termen de 30 de zile de la data achiziției, după cum urmează:
Tăiați folia de ambalare de-a lungul saltelei (nu folosiți un cuțit sau alt obiect ascuțit, din cauza riscului de a deteriora materialul textil);
Salteaua (topperul) se desface pe o suprafață plană;
Salteaua (topperul) se lasă timp de 48 de ore pentru a se decomprima și a-și lua forma și dimensiunile. În acest timp nu trebuie utilizat.
Reclamațiile pentru probleme la returnarea saltelei (topperului) sunt acceptate până la 14 zile de la data achiziției. Un ușor miros rezidual de fabricație este posibil timp de până la câteva zile după îndepărtarea ambalajului saltelei. Produsele la sfârșitul utilizării sunt aruncate în locurile reglementate de reglementările locale.
Inconcordanța bunurilor cu contractul. Garanția legală.
Art. 40
(1) Vânzătorul oferă toate bunurile de pe Site cu garanție legală pentru conformitatea bunurilor cu contractul în conformitate cu legislația în vigoare. Un produs se conformează contractului atunci când are calitatea, funcționalitatea și scopul obișnuit pentru acest tip de produs. Termenul garanției este specificat la Art. 43 din acești Termeni și Condiții Generale.
(2) Orice neconformitate a bunurilor de consum cu contractul de vânzare, apărută în termen de până la 6 luni de la livrarea bunului, se consideră a fi existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazului în care se dovedește că neconformitatea se datorează altor motive pentru care Vânzătorul nu răspunde. Pentru perioada ulterioară perioadei de 6 luni, Vânzătorul trebuie să dovedească că cauza defectului este responsabilitatea Vânzătorului.
(3) Garanția acoperă manopera și eventuala înlocuire cu componente echivalente din punct de vedere funcțional.
Art. 41 Nu există neconformitate a mărfurilor cu contractul de vânzare în următoarele cazuri:
(1) Abaterea/neconformitatea este nesemnificativă;
(2) Clientul avea cerințe speciale pentru Produs, pe care nu le-a indicat în scris Vânzătorului înainte de comandă, iar produsul nu corespunde acestor așteptări ale Clientului;
(3) Discrepanța se datorează naturii mărfurilor și uzurii normale a acestora în timp;
(4) Neconformitatea este cauzată de operarea/instalarea/depozitarea/utilizarea incorectă a Bunurilor;
(5) La încheierea contractului (comanda), clientul cunoștea sau nu putea să nu fie conștient de discrepanță – de exemplu, la momentul comenzii, clientul a fost informat de către noi că produsul are anumite neconcordanțe cu obișnuit (de exemplu, un produs dintr-o categorie de pe site cu mărfuri reevaluate, mărfuri cu un defect, mărfuri neambalate, atunci când pe Site se indică clar că bunurile sunt reduse din cauza unui defect existent sau a unei circumstanțe specifice;
(6) Neconformitatea este vizibilă și evidentă și se referă la aspectul bunurilor (de exemplu, zgârieturi) și ar fi putut fi constatată în timpul unei simple inspecții a Bunurilor deja la acceptarea bunurilor (livrare) și totuși Clientul nu a semnat un raport de avarie în fața curierului și/sau nu a notificat Vânzătorul în termenii Art. 43, alin. 2, Art. 42 din acești Termeni și Condiții Generale;
(7) Neconformitatea a apărut după data de expirare indicată pe ambalajul Bunurilor;
(8) Clientul a avut cunoștință de neconcordanță, aceasta din urmă fiind clar indicată de către Vânzător înainte de încheierea contractului.
Reclamație
Art. 42 (1)Clientul are dreptul, în termenele prevăzute la Art. 51, să depună o reclamație Vânzătorului pentru orice neconformitate a bunurilor cu cele convenite/comandate, atunci când, după livrare, se constată neconcordanțe ale Bunurilor cu contractul de vânzare, indiferent dacă producătorul, importatorul sau Vânzătorul a oferit o garanție comercială pentru bunuri sau servicii. Un produs/serviciu corespunde comenzii atunci când are calitatea, funcționalitatea și caracteristicile obișnuite pentru produsul respectiv.
(2) Aducerea bunurilor de consum în conformitate cu contractul de vânzare de către Vânzător este gratuită pentru Client. Acesta nu datorează costul transportului produsului de consum sau al materialelor și manoperei asociate reparației acestuia și nu suferă inconveniente semnificative.
(3) La depunerea unei reclamații, utilizatorul indică subiectul reclamației, modalitatea preferată de soluționare a reclamației, modalitatea preferată de contact.
(4) Depunerea unei plângeri nu constituie un obstacol în calea depunerii unei reclamații.
(5) La depunerea unei reclamații, utilizatorul trebuie să atașeze și documentele pe care se întemeiază reclamația, și anume: Chitanța sau factura;
Protocoale, acte sau alte documente prin care se constată nerespectarea bunurilor sau serviciilor cu cele convenite;
Alte documente de stabilire a creanței pe bază și cuantum.
(6) Reclamația se depune la SALTRO Ltd. în una din următoarele modalități la alegerea Clientului:
Prin apelarea numerelor de contact ale Vânzătorului;
La fața locului sau pe site-ul nostru;
Prin e-mail la adresa de e-mail a Vânzătorului în text liber;
Prin completarea și trimiterea către Vânzător a unui Formular standard de reclamație, după cum urmează:
Către: SALTRO Ltd.
Sediul social și adresa de conducere: Bd. Nikola Vaptsarov nr. 103, orașul Plovdiv, Bulgaria.
E-mail: info@saltro.ro
Telefon: +40 31 22 99 439
Modalitatea de livrare și prețul de livrare
Art. 43
(1)Vânzătorul se obligă să livreze bunurile comandate și achiziționate fie el însuși, fie printr-o firmă de curierat, la o adresă indicată de Utilizator/Client.
(2) SALTRO Ltd. trimite de obicei bunurile achiziționate de Client folosind transportul propriu sau prin intermediul companiei de curierat DPD.
(3) Livrarea tuturor produselor de pe site-ul www.saltro.ro este gratuită, acest lucru fiind precizat clar atât pe site, cât și în reclama produsului specific și înainte de finalizarea comenzii.
Momentul plății poate varia în funcție de modalitatea de plată aleasă de Client:
Dacă este selectat „Ramburs la livrare”, plata se face la primirea comenzii împotriva unei chitanțe de la curier. Clientul trebuie să păstreze această notă.
Prin transfer bancar/PayPal, plata se face la alegerea acestei metode de plată.
Termenul de livrare
Art. 44
(1)Termenul maxim de livrare pentru comenzi este de 10 zile lucrătoare de la data confirmării de către Vânzător că comanda va fi onorată la firma de curierat DPD.
(2) Perioada de livrare se prelungește corespunzător cu numărul de zile libere pentru comenzile în zilele de sâmbătă, duminică și de sărbători legale. În toate cazurile, este posibilă o întârziere în termenele de livrare specificate, despre care veți fi înștiințat prompt de către SALTRO Ltd.
(3) SALTRO Ltd. își rezervă dreptul de a prelungi unilateral termenul de livrare cu până la 10 zile lucrătoare fără a vă anunța și de a prelungi termenele cu mai mult de 5 zile lucrătoare cu acordul dumneavoastră prealabil.
(4) SALTRO Ltd. nu este responsabilă pentru întârzierile de livrare din cauza unor circumstanțe independente de controlul SALTRO Ltd., cum ar fi întârzierile din partea curierului care efectuează livrarea.
(5) SALTRO Ltd. are dreptul de a prelungi unilateral termenul de livrare sau de a refuza livrarea mărfurilor în cazurile în care comanda este solicitată cu plata prin transfer bancar, POS/card virtual, iar plata nu este confirmată în contul Vânzătorului.
Examinarea defectelor la livrare
Art. 45 (1)La livrarea bunurilor comandate de pe Site, Clientul se obligă să le inspecteze cu atenție personal sau printr-un terț autorizat de acesta, acceptându-le.
(2) În cazul apariției defectelor externe vizibile – posibile daune, lovituri și alte daune detectate în timpul livrării, Clientul sau terțul trebuie să semneze în prezența curierului un proces-verbal de daune, în care să descrie defectele constatate și să notifice SALTRO Ltd. în termen de 48 de ore de la livrare.
(3) Atunci când bunurile livrate nu corespund în mod evident cu cele comandate de Client și acest lucru se poate stabili printr-o simplă inspecție a bunurilor livrate, fără a fi despachetate, Clientul are dreptul, în termen de 48 de ore, să solicite ca bunurile livrate să fie înlocuite cu cele corespunzătoare cererii de achiziție. Notificarea poate fi făcută prin oricare dintre modurile enumerate în Secțiunea II a acestor Termeni și Condiții Generale sau pe Site.
(4) La primirea notificării conform alineatelor precedente, Vânzătorul va înlocui bunurile deteriorate/neconforme în termen de 3 zile lucrătoare, cu excepția cazurilor în care nu sunt disponibile bunuri de același tip. În aceste cazuri, SALTRO Ltd. va informa Clientul în timp util.
Acceptarea comenzii
Art. 46
(1) La acceptarea livrării de către Client fără comentarii, toate revendicările ulterioare pentru defecte externe vizibile ale bunurilor primite sunt nefondate și nu vor fi satisfăcute. Dacă un proces-verbal de avarie nu este întocmit și semnat în prezența curierului la primirea mărfii și/sau Clientul nu anunță imediat SALTRO Ltd. în termen de 48 de ore de la livrare la telefonul/email/adresa indicată pe Site, Clientul își pierde dreptul de a aduce defectele externe vizibile detectate conform contractului de vânzare.
Refuzul neîntemeiat al comenzii
Art. 47
(1) În cazul în care Clientul nu este găsit în termenul limită de livrare la adresa specificată și/sau nu este asigurat accesul la adresa de livrare, SALTRO Ltd. va considera acest lucru drept un refuz nejustificat al comenzii și va fi eliberat de obligația sa de a livra bunurile comandate. Clientul pierde astfel posibilitatea de a primi bunurile comandate.
(2) SALTRO Ltd. își rezervă dreptul de a trimite la adresa electronică sau fizică specificată de Client o notificare a unei expedieri nerevendicate și de a pretinde suma plătită pentru livrarea și returnarea mărfii. Notificarea trimisă electronic va fi considerată primită din ziua trimiterii acesteia de către Vânzător.
(3) În cazurile menționate, Clientul își poate confirma dorința de a primi mărfurile și după expirarea termenului de livrare, suportând totuși toate costurile ulterioare de livrare. O nouă perioadă de livrare începe să curgă din momentul confirmării. Vânzătorul este eliberat de obligația de a livra dacă bunurile comandate nu mai sunt disponibile.
(4) În cazurile prevăzute la Art. 47 alin. 2, Clientul datorează Vânzătorului plata sumei pentru livrarea și returnarea mărfii, începând cu ziua specificată în notificare.
Art. 48
SALTRO Ltd. nu este responsabilă pentru deteriorarea mărfurilor în timpul transportului, dacă acestea nu au fost asigurate intenționat de către Client la plasarea cererii de livrare.
Art. 49 Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru nicio daună suferită de cumpărător ca urmare a forței majore sau a circumstanțelor care nu sunt în puterile vânzătorului.
Art. 50
În conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (Regulamentul (UE) 2016/679) și cu legislația bulgara, SALTRO Ltd. este Administratorul datelor cu caracter personal.
SALTRO Ltd. adoptă o Politică de securitate a datelor cu caracter personal și o Politică privind cookie-urile, pe care fiecare Client ale cărui date personale sunt prelucrate de SALTRO Ltd. sau căruia îi sunt aplicate cookie-uri, ar trebui să le accepte după ce s-a familiarizat cu aceasta.
Art. 51 Datele personale ale Clientului pot fi furnizate poliției, instituțiilor judiciare sau altor organe ale statului, în baza și în cadrul prevederilor legale și ca urmare a unei solicitări explicite formulate de către aceștia în acest sens.
Art. 52 Scrierea comentariilor, întrebărilor și răspunsurilor se poate face de către Client în secțiunea de comentarii. Declarațiile scrise pot fi fie pozitive, fie negative și trebuie să se refere la caracteristicile și utilizarea unui produs sau serviciu.
Art. 53 Fiecare Client, în momentul publicării unui comentariu/întrebare/răspuns în secțiunile specificate, se obligă să respecte următoarele reguli:
Să se refere doar la caracteristici și/sau la utilizarea unui anumit produs sau serviciu, evitând informațiile legate de aspecte care se pot modifica (de exemplu, prețul sau ofertele promoționale);
Să folosească numai limba română. Sunt permise cuvinte sau expresii care, deși nu sunt în limba română, sunt utilizate pe scară largă de toate mediile în domeniul relevant (de exemplu: mouse, notebook, plug and play);
Să folosească un discurs adecvat, care nu conține expresii jignitoare sau care pot afecta drepturile unui terț;
Să se asigure că informațiile introduse de acesta sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând drepturile altor persoane, de ex. drepturi de autor, drepturi de proprietate intelectuală, drepturi de licență sau alte drepturi de proprietate, drepturi de publicitate sau drept de confidențialitate;
Să folosească acest serviciu doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare despre un anumit produs sau serviciu de pe site, fără a face referiri la alte companii care promovează vânzarea și cumpărarea de bunuri/sau servicii;
Să nu furnizeze sau să solicite, sub nicio formă sau formă, date personale (date de contact, adresă de livrare sau domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, prenume și/sau prenume etc.) sau alte informații care ar putea avea ca rezultat dezvăluirea acestor date personale;
Să nu publice informații și/sau detalii despre URL-urile (link-uri/conexiuni) de pe alte site-uri care dezvoltă aceeași activitate comercială sau similară cu SALTRO Ltd.;
Să nu introducă comentarii/întrebări/răspunsuri care conțin materiale de natură publicitară.
Art. 54 Atunci când un Client raportează că un comentariu/întrebare sau răspuns are conținut neadecvat, acest conținut este examinat cu atenție de SALTRO Ltd., pentru ca acesta din urmă să poată stabili dacă încalcă condițiile de utilizare a Site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile publicate sunt eliminate de pe Site, numai după verificarea de către SALTRO Ltd.
Art. 55 În cazul în care SALTRO Ltd. constată o încălcare repetată a acestor termeni de utilizare, își rezervă dreptul de a limita capacitatea Clientului de a publica comentarii/întrebări și răspunsuri, fără a fi obligat să o justifice.
Art. 56 Litigiile apărute între SALTRO Ltd. și Clienți și/sau Utilizatori vor fi soluționate de comun acord sau, dacă acest lucru este imposibil, litigiile vor fi soluționate în conformitate cu legislația bulgara, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.
Art. 57 Clienții individuali pot utiliza platforma europeană de soluționare online a litigiilor (ODR), disponibilă la http://ec.europa.eu/odr, care este un portal de acces unic care permite consumatorilor și comercianților din UE să soluționeze litigiile care apar între ei.
WhatsApp us
No products in the cart.